minispa

tjaa !
jag kom hem frånfotbollen för ungefär en och en halv timme sen . på den tiden har jag inte hunnit så mkt , men ag har fixat tll ett minispa åt mig själv och kollat på OC . så nu  håller badkaret på att fyllas upp . sen hade jag änkt att ligga en riktit långstund i skumbadet , med tända ljus , ansiktskrämer och läsa om jag kunde drömma . det va riktit länge sen jag badade i skumbadet. me nu så sitter jag med en anisktsmask och väntar på att badet ska fyllas upp med vatten. alla badkräme jag fick i jul och i födelsedagspresent kommer n till användning . jag kan ta lite kort och visa er . jag tänkte att i slutet av veckan så lägger jag in bilder från hela veckan som har gått. vad sägs om det ? i matchen mötte vi sollentna united . dom va ganska bra . vi fölorade tyvärr med 2-0 . det var iiskallt ute . minst 1 minus , pluss att det haglade och blåste som sjutton. efter matchen satte oss jag och emelie i kafeterian och fikade . snubben som sålde sa att vi fick t gratis  för att vi va sist och annars så sulle han ändå behöva slänga det. japp. ibland så har man faktist tur ? :) . nu så ska jag se ombadet r tappat klart . troligtvis såha det det . nu ska jag alltså bada . sen blir det blogg , plugg , mat , pack och godnatt . så ser mi söndgskväll ut . vad ha ni gjort idag , och vad ska ni göra ikväll ?^

hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Nathalie

Heej:)

Hur går det med min blogg:)?

2009-01-18 @ 19:56:08
blogg http://nathahalie.blogg.se/
från Anonym

va skönt med skumbad <3

2009-01-18 @ 20:11:31
från Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:33:20
blogg http://marielletorgersson.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0