natti

tjatja ,
det här blir dagens sista inlägg. jag har precis sett klart på topmedel och ska läsa ur om jag kunde drömma . sen ska jag försöka sova . det blir bara tidigare och tidigare öfrmi g. men jag har inte riktit vant mig med skolrutinerna och sånt än . igår somnade jag halv tio(!) och kunde knappt gå upp efter nio timmars sömn . det är ngt konstit . jag sover så otroligt mycket . så .. kuddarna kallar . tss . godnatt på er och sov gott så hörs vi imorron .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Åsa

Om jag kunde drömma är så bra! Läste ut den för några dagar sen. Gud vad den var bra. Ska snart börja på tvåan och jag hoppas att den är lika bra. Jag har inte heller kommit in i skolrutinerna, fast jag lägger mig kanske lite för sent :/ Hoppas du sover gott :) Snygg header btw :)

2009-01-14 @ 21:29:13
blogg http://nikulaa.blogg.se/
från Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-14 @ 23:19:36
blogg http://konstakniiing.blogg.se/
från N E L L I

"om jag kunde drömma" är det en bra bok? =)

2009-01-15 @ 02:34:24
blogg http://n3lli.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0