nice work readers^

hejsan !
tack så mycket för flera kommentarer. det uppskattas ! 
idag så gick jag upp tio för att sitta branvakt åt grannens ungar . alltid lika kul .  resten av dan så satt jag inne och kollade lite på the hills maraton . inte min favorit . menmen , helt okej . jag och mamma skulle ta ut granen . den va så rutten att om man kom åt den så ramla en massa barr ner . man behövde bara dra finrer längst en gren , så ramlar alla barren av . vi blev inte helt klara eftersom jag tappa tålamodet av alla barr som jag stack mig på , och alla koda . yuck ! vadå tuggummi ? haha . torrt . kom typ precis hem . ja vad mer ska jag skriva om ? hm ..
förresten. det här med nummerbytandet och så . asså kolla ..  jag fick en ny mobil i julklapp , och samtidit skulle vi byta till nytt kontantkort eftersom jag ringde sjukt dyrt . så då fick jag tele2 som fick ett gratis startpaket av i posten (?) . då fick jag nytt nummer som jag la in i bloggen , det var nummer 076-6526772. men samma kväll märkte jag att man typ inte kunde smsa( spelar ingen roll , simkortet va ju ändå gratis ) . så jag köpte nytt . det blev telia . och nu är mitt nummer 0705-549512 . hih , om ni nånsin glömmer så tänk att 9512 är när jag fyller år . december 1995 .. tss , jag fick välja dom fyra sista siffrorna själv och kom inte på ngt annat . så det är bara 0554 ni måste minnas . smidit . nu ska jag kolla på ngr avsnitt av OC , sen förmodligen sussa . det här blev ett lagom inlägg för en icke så händelserik dag. imorron ´vill jag faktist umgås med ngn . alla har varit bortresta och upptagna .. :( . suck . nu ska jag gosa ner mig och kolla på OC somsagt . jag älskar den srien . har sett den två gånger redan . men jag är så beroende av det . synd om att dom inte förlänger serien ngr säsonger . fast jag tkr att marissa dog för tidit . det fanns ju en orsak ? men ändå . dom tappade säkert en massa tittare efter de . så dom körde bara en säsong till sen lades dom ner. haha , jag är värsta filmkritikern. haha^ .
skriver inge mer ikväll . så godnatt.
hårdakramar



P.s. du vet väl att du kan följa min blogg ( dvs. få info när jag har skrivit ett nytt inlägg ) ? det gör du genom att skapa ett konto på http://bloggkoll.se/ . däe kan du följa alla dina favorit bloggar .

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0