pyttepaus

hejhej ,
för . . vad blir det ? femte gången idag ? tss .. jag har läst förbi sidan hundra nu i om jag kunde drömma . sakta men säkert . hah . pappa damsuger hallen , och jag kan bara inte läsa när jag hör sånt . så jag skriver en kortis bara . för emma som undrade , så gör jag somsagt soprovet på måndag . det var nämligen så att jag glömde boken i skolan dan innan provet . så jag fick göra det på måndag istället , man har ju mer tid på sig att plugga . men jag skulle lätt kunna göra det imorron . men då har vi så kort so-lektion . vi har so istället för kör . blää . som ni vet så upskattas kommentarer otroligt mycket . så läs och kommentera även gamla inlägg. vet ni vad jag kom på ? att headerna som jag gjorde ligger på pappas laptop . så imorron efter skolan ska jag försöka göra om dom till jpg. filer . tack igen linnéa för det tipset . asså guud . bara för att man skrivet namnet så skär det till av längtan. suck . jag längtar tills dan du kommer hem . och nu kom jag på att eftersom det är den 15 januari så är det 6 månader tills vi står där i arlanda och får träffa våran brunbrända linnéa igen . tänk er . ett halvår till ! uschuschusch vad långt bort det är . hon har varit i indien i nästan tre månader . det har alltså bara gått en tredjedel av tiden . varför ska det gå så långsamt . suck ..
nej . nu ska jag inte tänka negativt. tillbaka till läsandet nu när pappa damsugit färdigt .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från beundrare

är linnea hon som flyttade till indien?

2009-01-15 @ 19:45:53
från angelica

det är joobit mä prov!

2009-01-15 @ 21:40:32
från angelica

det är joobit mä prov!

2009-01-15 @ 21:40:34
från angelica

det är joobit mä prov!

2009-01-15 @ 21:40:36
från angelica

det är joobit mä prov!

2009-01-15 @ 21:40:40
från angelica

det är joobit mä prov!

2009-01-15 @ 21:40:55
från hanna

va fint du klippt dej !

2009-01-16 @ 16:41:31
blogg http://hhkermark.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0