saknad

hejsan !
jag måste säga att det är alldeles för tidit att vara uppe för min smak . men jag sa att sanna skulle ringa runt tio satt . gud vad jag har saknat henne , denaste gången vi träffades var väl ngr dar innan jul (?) .. . idag så kmr hon iaf hit .. om typ en halvtimma ? och då ska jag äta . frukosten är typ klar nu , och så ska jag rusa hem och hämta mina grejer inför vecka, eftersom ( dum som jag är ) jag glömde väskan igår när jag gick hit . suck . så det måste jag hinna också . sanna och ja bestämde att vi typ skulle åka skridskor på vallentunasjön idag ! eller.  om det är tiotals minusgrader så kan de kanske va liiite kallt . haha . nu måste jag äta frukost och skynda mig .
tack för alla kommentarer hörni ! det är intressant att veta vad ni göra och sånt . och jätteroligt att veta att linnèa läser våra svenska bloggar. jag saknar dig älskling ! <3 . tack för tipset om photoshop ! fast jag har en annan , jag har typ ngn kameraversion . men jag kan ju försöka ! :)  .
nu måste jag äta . magen skriker ! men jag bloggar mer ikväll.
hårdakramar 

Kommentarer & tankat
från louches

vallentunasjön ska typ ha jättebra is :)<33 ses imorrn

2009-01-06 @ 11:43:36
blogg http://louches.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0