skamvrån med mig?

nu var det riktigt länge sen.
men internet har uinte funkat vilket jag har dampat på . jag vet att jag borde skrva ett lååångt inlägg nu im veckan som har gått. men så trött som jag är orkar jag inte nu. men jag tänkte räkna kommentarer och säga vinnaren av förra veckans tävling iallafall . jag börjar med det. sen så skriver jag om veckan som har varit. låter det bra ? huh. nu är det bara att börja ränka dom oändliga kommentarerna. vem tror ni vinner ?
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Anonym

roligt att du har börjat sriva inlägg igen

2009-01-30 @ 22:01:11

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0