thank you for this great day .

Hej allesammans  !
sanna åkte hem för kanske , hm .. en timme sen ? :S hon åkte varejfall hem ungefär kvart över fem . hon kom hit ungefär halv tolv . hon och hennes pappa tappade bort sig . haha , dom var verkligen inte dom första . i början hittade inte ens jag hit. tss .. vi lunkade efter ett tag ner till vallentunasjön där vi skulle åka skridskor. vi började åka och tog en massa bilder. vi åkte en mil till en kyrka . sen åkte vi tillbaka . alltså två mil . sanna tog tid och de tog typ trekvart för oss . på tillbakavägen så var det motvind och vi började frysa riktit mycket . tillslut så var vi framme där vi la våra skor . för vi hade trott att efter varje "vassamling" ( eller vad man nu ska kalla det ? ) så var det där vi la skorna . men nej . typ fem stycken senare kom vi rätt . haha , irreterande. iaf , sanna - den lilla stackaren som bara hade en tunn kofta på sig och långärmad t-shirt under - frös så mycket så hon inte kunde ta av sig skridskorna . så hon gick med dom hela vägen hem . när vi kom hem så tog vi ett varmt fotbad och drack tea och vilade oss lite . sen så åt vi lunch . tonfisk med makaroner . hihi , min specialare . sanna älskade det . bara vi som är beroende av tonfisk . hihi , denise kom igen ! det är nyttigt :P .  vet inte ens om du fattar vad jag snackar om . men jag förklarar de sen och då kmr nog snilleblixten ska du se ;) . haha . 
sen så höll vi på lite med mobilerna och spela kort . sen var det dags för sanna att åka hem . hon blev hämtad eftersom hon inte fått sitt busskort . 
tack Sanna för dom här sex immarna med dig . det var jag i behov av . hhehe
mamma är där nere och hackar lök . så nu börjar ögonen rinna lite. typist asså .. det är sjukt jobbit . för sminket blir helt .. :S . ja , ni fattar ? .
imorron så bärjar skolan för mig ( när börjar du ? ) . usch jag hatar skolan . eller asså , kanske inte hatar . men jag föredrar lov . fast det är så tråkit att man inte kan träffa alla varje dag . imorron så har vi vandig skoldag , vilket betyder teknik , sammhällsorientering ( haha , sammhällsorientering ? , hihi . det lät nördigt ) , franska , lunch , idrott och sist men värst ... svenska . sen slutar vi halv tre. då ska jag till tbc och boka klipptid. japps , jag ska klippa kortare . fotfarande ha uppklippt . men det längsta ska va till axlarna . för just nu så har jag två decimeter längre än till axlarna . vi får de hur det blir :) det kan hända att de ser väldigt stort ut "/ . aja . ingen negativ inställning . jag vill typp klippa en lite längre snelugg . vad tycker ni ? tror ni jag kmr passa i det ? . iaf . snart drar läxor , fotboll och annat igång . det betyder mindre tid för bloggen . men jag ska försöka skriva en gång varje dag . förutom när jag inte gör ngt på eftermiddan . då kan det bli två om ni har tur .
jag måste bara tillägga ett beröm till er som läser. ni är superduktiga med kommenatererna . tack så mkt ! det är jättekul när man har fått ngr stycken . förtsätt så .
nu är det mat . chili con carne . eller hur det nu stavas . den här veckan är jag hos mamma . det betyder att dom här headerna jag gjorde inte kommer förns början av nästa vecka . men men ..
nu ska jag runda av detta inlägg .
men ni får ha det superbra tills nästa inlägg .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0