trött & hungrig

hej !
nu har jag kommit hem från friskis . det blev lite knwpit , för jag hittade inte riktit dit . menmen ,sånt händer ju ? ivarjefall så ska jag äta middag snart , duscha och bara kastar mig på soffan och kollar på ngt film eller så .  men jag kanske skrivet ngt inlägg innan jag ska sussa , annars blir det imorron . fast jag slutar fyra .. eller juste ja ! vi har ingen musik , jippi  . vi slutar tre -.- . det är typ bara vi som har såhär sena dagar asså . blir lite småsur . men nu svälter jag snart ihjääl här och snart slockar ögonen.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från susan

kikar in..



om du nu tittar på topmodelz kan du svara på det här x)



tyckte du att det var rätt tjej som åkte ut igår?

2009-01-14 @ 20:04:37
blogg http://tyrassusans.blogg.se/
från Anonym

jag tycker att du skall ha kvar dagens. det värkar roligt tycker jag

2009-01-15 @ 19:18:51
från Anonym

var tränar du friskis och svettis???

2009-01-15 @ 19:51:03

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0