two months !

hejsan.
jag gick in för att kolla min besökar statestik - som förresten höjts otroligt mycket sen nyår - och märkte att jag haft bloggen i exakt två månader. grattis till mig :) . det har blivit lite som en vana att blogga oftare . och eftersom kommentarerna blir fler så är det mycket mycket roligare att blogga . så tack till alla som kommenterar . mitt mål med inlägg är 2-3 inlägg på vardagar och 3-4 på helger , eftersom man hinner mycket mer då . men vi får se hur det blir . egentligen borde jag inte va så stolt efter bara två månader av blogg . jag menar t.ex kenza och blondinbella har bloggat i ganska exakt två år nu . njihi . men det blir bara roligare och roligare . och min lilla paus fick mig att inse hur roligt det faktist är att blogga. dock borde jag ju bli bättre på att lägga in biler och outfits . vilket leder mig till min nästa fråga .. vad vill ni läsa om i bloggen ? gillar ni mycket tävlingar ? eller fler tips ? fler inlägg ? för mycket inlägg, så man inte hinner läsa allt ? för långa inlägg ? för dåligt innehåll ? för tråkig design ? ska jag ha ngn frågestund ? lägga in nyheter ? alla åsikter år mer än välkommna . så skriv skriv skriv !!
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Anonym

japp, grattis till lilla dig.. matsmältningsperson. men du vet, jag är bättre på att smälta maten än vad du e, jag har ett stort övertag för att du e kicklig (stavas d så?) och d e inte jaaag! :)

2009-01-15 @ 17:08:33
från Emma

blev lite anonym där, d va inte meningen ,.. :) <3

2009-01-15 @ 17:09:18
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från lucyalbinsson

asså emma . lite besatt av dålig humor . haha :P

2009-01-15 @ 17:15:40
från Anonym

grattis!

2009-01-15 @ 19:46:49
från Anonym

grattis!

2009-01-15 @ 19:47:15
från Anonym

ojsan datoren är CP

2009-01-15 @ 19:47:50
från Anonym

ojsan datoren är CP

2009-01-15 @ 19:48:19

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0