2008

hallå där 2009 !
lägger in en liten lista om  2008 .

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

stod upp för mig själv
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej .

4. Dog någon som stod dig nära?
ja, farmors hund . vet inte riktit om det gills ..

5. Vilka länder besökte du?
danmark bara.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
trygghet

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

tors - lördag , sportlovet . ( vet inte exakta datumen )
8. Vad var din största framgång 2008?
min inställnig till saker och ting.

9. Största misstaget?
en massor ! men framförallt sårat bästus o co. ( ni vet nog )

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
bröt ett revben

11. Bästa köpet?
hm .., crocker jeansen och täbytröjan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, smink och lotions

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja . men det gjorde mig inte direkt lycklig . bara glad.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
rmk - ängel från det blå , coldplay - viva la vida och augustana - boston . 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
olycklig med glad om man kan säga så ?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på tiden med vänner och så

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit framför datan -.-

18. Hur tillbringar du julen?
med familj 

19. Blev du kär i år? 
 ja , tyvärr .

20. Hur många one night stands?
lol

21. Favoritprogram på TV?
idol typ :S , kollade inte så mkt på tv

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja . starkt.

23. Bästa boken du läste i år?
hm, läste inte så mkt , men kanske .. fotoalbumet ? :S

24. Största musikaliska upptäckten?
ehm . jag upptäckte vilken musikstil som var min .

25. Något du önskade dig och fick?
mobiiiiil

26. Något du önskade dig men inte fick?
ehm , laptop .

27. Årets bästa film?
jag vet inte ,

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
gick i skolan :(

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja , herregud ! det finns ju alltid saker man kunde gjort bättre ?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
jeans och tjocktröja/kofta , ibland palestinasjal

31. Vad fick dig att må bra?
vännerna

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
torres,

33. Vem saknade du?
linnéa .. saknar fortfarande

34. De bästa nya människorna du träffade?
folk i fotbollslaget och "nykomlingar" till klassen .

nu ska jag hitta på ngt annat . förmodligen sista inlägget idag . så godnatt .
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0