utvecklingsamtal, check .

hejsan !
nu har jag kommit hem från utvecklingsamtalet med min mentor . det gick bra . inte så speciellt . vi fick sluta kvart över elva , men jag hade inte utvecklingsamtal förens klockan ett . så jag satte mig och pluggade matte. jag bestämde mig också för att göra so-provet på måndag istället för imorron , så har jag två lektioner och en hel helg på mig att plugga mer . senare idag så ska jag träna i NP . det ska väl bli skönt . innan det ska jag läsa mer ur om jag kunde drömma . den börjar bli bättre. juste ja , jag ska lägga in bilden från expedition robinsson , som kerstin fröblom ska va med i . asså , kolla . igår på datan när jag skrev inlägget medans jag snackade lite med kurt och emma. det blev lixom  ".... kerstin fröblom, hahaha ... " men sen så insåg jag att jag kanske skulle skriva ngt annat , en millisekund efter jag skrivit det . så då sudda jag ut och skrev "... kerstin fröblom, det ska väl bli kul ..." . och emma och jag kunde inte hålla oss för skratt. asså sånt är humor . om ni fattar ivarje fall . moahah . nu ska jag göra en smoothie och lägga mig i soffan och läsa , eftersom jag gjorde läxorna i skolan . yyes ;) . jag äger . ha det bra .


kerstin är som ni ser den inringade 60-åringen, hihi .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

Japp sånt ÄR verkligen humor! Lucy, vi har ju den bästa humoren .. (om man bortser från min och lovisas och min och Taras humor , för ingen fattar ju något av det vi skrattar åt. Vi är lite sär...) Men det där är verkligen roligt! Och sen måste smälta maten, haha. You know!

2009-01-14 @ 17:32:06
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0