vad tycker ni ?

hej igen .. !
kom på precis när jag publicerat de tidigare inlägget , att jag kanske skulle kunna ha en lätt tävling . typ ngt med den som kommenterar mest vinner . självklart kmr det då finnas pris . men kanske ngn "maraton" . som pågår under en månad . och under månaden så lägger jag in ngr moment eller små uppgifter eller ngn kluring .
ni fattar ?^ 
har inte tänk igenom de så mkt . bara en ide .
vad tycker ni om det ?
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0