Expedition Robinsson 2009


Ni vet väl att expedition robinsson ska börja sändas igen va ? Och det coola är att en lärare i vår skola är med och deltar, den inringade damen på bilden. Det är premiär 21/3, 20.00,  lördag på TV4. Missa inte !
"Kerstin fröblom, 60 år - Kerstin fröblom.. det ska väl bli kul ?"Minns du Emma ? Ni andra kanske inte fattar så mycket. Hahah.

Kommentarer & tankat
från Victoria

Känns lite konstigt att hon har vart med där. När vi hade henne som vukarie sa hon att det var "the days of her life", hah det kan jag föstå. ;)

2009-03-05 @ 17:44:55
blogg http://detailz.blogg.se/
från Emma

jodu, klart i remember! :) :D

2009-03-05 @ 18:46:34
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0