FRIDAY I'M INLOVE

Tjohej !
Nu är det som rubriken avslöjar, fredag. Ett stort jippi till det. Jag har inte bloggat på eftermiddan eftersom jag åkte direkt hem till Cajsa efter skolan. Ville lixom inte sitta och blogga eftersom vi typ aldrig hinner umgås. Okej, under den sista veckan har vi umgåtts relativt mycket. Men annars var det typ några månader sen. Men nu kollar hon på lets dance som är trist så jag passar på att blogga. Min dag idag har varit bra. Men innan jag berättar om den ..

                             
Så, nu så ska jag berätta lite om dagen. Imorse när jag hade kommit ut ur duschen och ska gå upp och sminka mig så var min nessesär(hur stavas det?) och duschgrejer borta. Gissa vad? då är det min brorsa som har missbrukat dom. Blev så jääävla sur. Så jag tog hans iPod och mobilgrejer och lite till och låste in i mitt rum. Fast nu är det upplåst och skitsamma. Sen var det sovmorron tills kvart i nio. Då var det engelska som gällde, fast vi hade inget förhör på läxan, så jag satt uppe i onödan igår kväll. Men vi har prov om en vecka ändå satt. På matten så .. ja, inget intressant hände väl Franskan och Kören likaså. På lunchen ställde vi oss upp och sjöng för Erika, det slutade med att folk vid vartenda bort(inklusive dom som hade Intern Prao i köket) ställde sig upp, sjöng och jublade. Hihi. Sen hade vi NO. Vi fick sluta en kvart tidigare. Vilket betydde en halvtimmes rast för oss. Så vi gick ner till oasen och körde plump ett tag. På bilden hade vi bara en lång genomgång. Och det var en grej på bildspelet, typ att det var mer olyckor innan jul varje år för att det var då H&M har sin underkläderskampanj. Haha. Och alla som var inblandade i olyckorna va typ män. Hehe, sjukt ? Ja ! Efter skolan så åkte jag somsagt hem till Cajsa. Nu är lets dance slut. Så vi ska hitta på något och smocka i oss godis. Kul va?



 

(Cajsas nätverk funkade inte, så inlägget hamnade på utkast, därför publicerades det inte förrens nu. Men inlägget hör till fredag 6/3)

 


Kommentarer & tankat
från Erika

TACK SÖTNOS ! :) <3

2009-03-08 @ 18:36:15
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0