Homework - Check

Sådär ja !
Nu är läxan färdig. Gjorde lite hemspråk och pluggade svenska. Hursomhelst så har min sysselsättning för eftermiddagen varit att kolla igenom kläder till våren på Asos, Ellos och Bubbleroom. Här är lite av det som jag hittat.  Mammas data är cepe. Och det går inte att ladda upp bilder på blogg.se, då hakar allting upp sig och internet stängs ner. så ni får det som jag satt ihop imorgon kväll.

Morgondagen - Onsdag - Ser ur såhär:
Vi har sovmorgon efter som jag och Erika har jobbat arslena av oss och får vår första tekniksovmorgon denna termin. Vi fick nämligen en planka förlite.. Och därför kapade vi allting fel och fick börja om. Men nu ligger vi typ före dom flesta andra. Men nu ska vi inte gå in på det. Hursomhelst. Imorron på idrotten så ska vi åka skridskor i Hägernäs och får en halvtimmes lunch (knappt !) för att äta, byta om och vara vid bussen. När skolan är slut så ska jag åka hem till Cajsa en stund. Sen så ska jag förmodligen hem till P och hämta min usbkabel till mobilen för att lägga in bilder som ni önskade (fortsätt så med förslag^). Ja. Det är imorron. Nu ska jag tvätta ansiktet, hoppa in i duschen och så sussa.
.. Måste bara passa på att gratta Erika och Mikaela i förskott. ;).

Kommentarer & tankat
från Denise

Sv: Jag använde påse, men det får man göra som man vill ;-) Kul att du har börjat blogga igen föresten!

2009-03-04 @ 10:23:12
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0