Onsda'

Tjosan.
Nu är det onsdag som rubriken avslöjar. Imorse så var hela 610-linjen försenad. Det kom inga bussar på en halvtimme. Och när dom äntligen kom, så kom det tre på rad. Jag kom några minuter försent. Men det var typ okej när jag förklarade det för vikarien. Vi hade bara tre lektioner idag. SO, franska och svenska. På franskan fick vi sluta ungefär en kvart tidigare eftersom vi hade kortare lunch. Vi skulle ju lixom till Hägernäs och åka skridskor i deras nybyggda(?) hall. Vi kom hem typ tjugo över ett och så skulle vi ha svenska. Vi hade Rut som vikarie. Vi hade lite kortare lektion. Men jag och Erika satt och pluggade till svenskaprovet på ordklasser imorron. Vi har typ fått nya platser nu, och det är helt cepe. Typ alla pratiga sitter brevid varran. Jag och Erika, Alma och Elin, Gustav och Alexander .. Ja, typ dom jag kmr på just nu. Inte så intressant ? Okej.
Efter skolan så tog jag bussen hem till Cajsa. Vi hittade på lite olika grejer. Typiska 'oss'- grejer lixom. Hah, om man kan säga så ? Efter det så gick vi hem till P och rotade i vinden. Och vad har hänt med alla grejer ? Jo, M har sålt nästan alla våra barngrejer på loppis ! Skitkul. Nu är i princip allting borta. Gud asså jag skulle kunna strypa något just nu. Sen skulle jag till M och äta. Så glömmer jag usb-kabeln till mobilen, så jag kan tyvärr inte ladda upp några bilder. Inte för att det ens funkar att lägga in på bloggen, men ändå. Nu har vi precis ätit. Ska slå på tvn och se om ngt intressant är på, sen har jag lovat M att hjälpa henne städa lite, efter det så ska jag kolla igenom lite till provet imorron.
Juste ! Igår fick vi tillbaka våra prov (NO och matte). På matten fick jag några fel, men det blev ändå över UMV. Det fanns bara ej uppnått målen, uppnått målen och uppnått målen väl. Jag fick uppnått målen väl. Och på no:n så fick jag alla rätt . Haha pluggis ? .. Men det var lätt som jag vet inte vad. Vi fick lixom ha fusklapp och typ alla fick alla rätt.
Imorse så provade jag faktist att göra lite av det där chaiteet, fast det blev inte lyckat. Jag får försöka någon annan gång när jag är mindre stressad. Sen har det nya FRIDA-tidningen kommit också, så den ska jag slå mig ner vid om jag har tid.

Ja, det är väl en sammanfattning av min dag. hur har eran dag varit ? skriv och berätta eller lämna en länk till er blogg så slänger jag in en kommentar eller två !

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0