Trögtorsdag

Hejsansvejsan !
Jättekul med så många kommentarer hörni ! Fortsätt så ! Idag har jag inte hunnit blogga så mycket, som ni har märkt. Hursomhelst hann jag inte hem mellan skolan och fotbollen, så jag åkte hem till Helena (så snäll som hon är) och åkte med henne till fotbollen. Direkt efter fotbollen gick jag ut och sålde tulpaner. Det tog typ en och en halv timme, plus att jag har några kvar också. När jag kom hem så duschade jag och nu har jag precis ätit. Snart så ska jag ta mig lite efterrätt, glass och cookie dough. Ni vet B&J är så skitdyrt, så vi kör på hemmagjort. Blir inte riktit som B&J's. Men det är inte så stor skillnad.
Jag hatar torsdagar. Bara så ni alla vet det nu. Lucy hatar torsdagar. Tidig morgon, långa lektioner, sen och kort lunch, sen dag, tulpanförsäljning och inget bra på tv. Suck, men det ända possetiva är att det är en hel vecka kvar tills torsdag igen ! :).
Idag hade vi svenska prov. Det gick hyfsat. Jag Blev lite småsur eftersom jag hade råpluggat - Okej inte råpluggat, men pluggat en del - Och så kommer man dit och provet tar tio minuter, en kvart. Suck. Vi fick sluta nästan en halvtimme tidigare så vi gick - Som vanligt - och spelade kort i Oasen. Vi slutade klockan fyra och så bar det av mot "The house of Lillieroth". Hihi, bra smeknamn va ? Vi åt och umgicks lite och sen så åkte vi till träningen. Efter det så tog jag och M tåget hem och så började jag sälja tulpanerna. japp, det var min torsdag. Vad har ni gjort idag då ?
Nu ska jag gå och njuta av glass & cookie dough.

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0