Upp and running

Tjena !
Efter en massa önskemål att börja blogga igen så kunde jag inte hålla mig borta från bloggen. Så från och med nu så kommer uppdaterade inlägg varje dag. Mitt mål nu är att skriva två inlägg varje dag, fram  tills Påsk, sen blir det förhoppningsvis mer. Beroende på hur mycket tid jag har och så. På sportlovet så hade jag pisstråkit. Skulle hellre ha varit i skolan. En sysselsättning lixom. Eftersom att varenda jävel var på skidsemester förutom jag (och Helena fick jag reda på idag). Så har jag suttit hemma och kollat igenom sju säsonger av F.R.I.E.N.D.S. Mhm. Jag vet. Inte direkt vad man brukar kalla ett liv. Hursomhelst så är bloggen igång igen så tipsa folk om den. En ny design kommer så snart som möjligt. Alla headers som jag gjorde har försvunnit. Så det blir väl bara för mig att börja om.
Och glöm inte att kommentera nu, om ni vill ha nåt läsvärt att läsa. Lämna er blogg om ni har någon. Så kan ni vara säkra på att jag skickar in några kommentarer!

Kommentarer & tankat
från tara

va kul att du har börjat att blogga!<333

2009-03-03 @ 19:43:22
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0